Vakantie 2020

  • Jeannette

    Hallo. Volgend jaar willen wij met ons gezin een mooie reis van 2 weken maken. Ik heb via booking.com al leuke kindvriendelijke locaties geboekt. Start paso fino yoga farm in san José. Daarna 3 nachten in San jorge de la tigra onder fortuna. Daarna 3 nachten bij tenorio en daarna 3 nachten bij rincon de la vieja. Vervolgens 4 nachten in junquillal en dan 1 nacht in san jose.

    Ons doel is een ontspannen vakantie met mooie natuurwandelingen, activiteiten en korte afstanden. Ook willen we te slechte wegen vemijden. Ik denk dat we met deze route kunnen wandelen, canopy , hangbruggen, nevelwoud, chocoladetour, strand, kanoën etc.. Ik vraag me af of we met deze route genoeg diversiteit hebben. We willen monteverde overslaan en torteguero dus ook. Iemand nuttige tips voor ons? Dankje, Jeannette. Leeftijd is 9 en 10 van de kinderen

  • Jeannette

    Zijn er anderen die ook dit relatief kleine rondje gedaan hebben? Tips voor activiteiten?

  • EmmaMeyer

    Hallo, ik woon in Amsterdam, ik wilde al heel lang een soort avontuur en entertainment. Ik bezocht vroeger een van de gratis spelportalen.