canopy

  • Dunja

    Door jullie berichten ben ik zeker van plan het te proberen want het lijkt me supergaaf maar toch ook erg spannend. Want ooh die hoogtevrees!! Ik heb er echt last van… Inderdaad is deze tour voor ons niet bedoeld om dieren te spotten maar gewoon om door het nevelwoud te zwieren :)))

    Groetjes Dunja

  • Johan

    Chantal,

    De canopy in Rincon gaat niet boven de bomen uit maar door een kloof.

    Een schitterende canopy met tarzan swing, rappel, klimmen enzovoort.

    met vriendelijke groet

    Johan

    www.costaricaopmaat.nl

  • Ruud & Odette, Costa Rica

    Tja, welke is de mooiste, welke is de spannendste, welke is de spectaculairste, …. het is ontzettend afhankelijk van een persoonlijke smaak. Iedere canopy tour zal je een adrenalinestoot geven, want je hangt daar toch aan een touwtje te bungelen in de vrije natuur (“touwtje” is overigens wel goed beveiligd hoor) en je gaat met grote of minder grote snelheid, afhankelijk van de route van de canopy en de lokatie.

    Bij sommige canopy tours is het handig om daags van te voren te reserveren (de eigenaar of manager van je overnachtingsadres kan dat prima voor je regelen), zeker als er nog andere activiteiten gecombineerd worden met een canopytour (bv. paardrijden), maar je kunt ook vaak op de bonnefooi er naar toe gaan, zeker in oktober als het nog rustig is omdat het laagseizoen is.

    Veel plezier in Costa Rica. Groeten,

    Ruud en Odette, Playas del Coco, Costa Rica

  • yvonne

    Ik deed een canopy in het Gandoca Manzanilloreservaat en vond dit een unieke belevenis. Het is beter geen hoogtevrees te hebben, maar je hangt veilig vast aan kabels. Het enige waar je moet voor opletten, is dat je tijdig je benen opheft om op het volgende platform terecht te komen. In de groep zaten ook 70+.

    Super!