WOONEN IN COSTA RICA

  • richard

    WIE HEEFT ER ALLEMAAL ERVARING IN WONEN IN COSTA RICA

    OM ER TE MOGEN BLIJVEN

    OF OM ZELFS DE PASPOORT TE KRIJGEN

    MAG JE MEER DAN EEN BIJVOORBEELD

    AL VAST BEDANKT

  • Bart & MaryLuz

    Je hebt al veel info gekregen over het wonen in CR, er is al veel moeite gedaan om het uit te leggen..

    Je kunt zonder meer een woning huren of kopen, dat is geen probleem.

    Als toerist kun je er 3 maanden verblijven. Dan 72 uur het land uit en weer 3 maanden etc. etc.

    Werk krijgen en een vergunning dat is moelijk, en ook dat is heel goed uitgelegd. Werken mag je NIET als toerist.

    Als je trouwt met een Tica, krijg je zeker en gemakkelijk een verblijfsvergunning, Dan kun je ook de Costaricaanse nationaliteit krijgen (=paspoort) maar dan raak je wel de Nederlandse nationaliteit kwijt.

    Kijk eens op onze homepage, misschien is het iets voor jou. Ga het eerst eens een jaar proberen en maak dan je keuze.

    Succes met je plannen om naar Costa Rica te gaan.

    Bart en MaryLuz.

    http://home.tiscali.nl/wonenincostarica/wonenincostarica/wicr.htm

  • Arie

    En je beseft dat je deze vraag eerder gesteld hebt, dat je uitgebreid antwoord hebt gehad, en dat “CAPS LOCK” nog steeds aan staat? (-;

    SUCCES…

  • Van Beurden Werner

    IK ben zinnens een woning aan te jopen in Costa Rica. Info over het land heb ik voldoende. Hamvraag is hoe het praktisch er aan toe gaat (notaris, kosten, financieel,..

    Het zoeu mij genoegen indien jullie hier info over hebben mij deze te ameilen op vanbeurdenwerner@telenet.be

    Mvg en dank bij voorbaat.

    Werner Van Beurden

    Vossenlaan 14

    2340 Beerse (België

    tel: 0495/ 34 26 26