martinair.de

  • Victor

    Zustellen per Post nach D / A / CH / DK / PL / CZ

    Ihre Reiseunterlagen werden Ihnen an folgende Adresse zugesandt:

    Prins Hendrikstraat 15

    7591 DA

    Denekamp

    DE

    klopt het dat het zo moet als je via martinair.de boekt??

  • Toine

    Ja, gaat goed zo. Nog wel kun je bij de opmerkingen zetten dat je adres in Nederland is.

    Belangrijkste is dat je mailadres klopt en je persoonsgegevens.

    Een paar dagen na je boeking kun je martinair bellen om te informeren of het goed gegaan is maar je krijgt ook via de mail bevestigingen.

    Succes,

    Toine

    www.costaricavakantie.nl

  • Petra

    hoi victor

    ik heb ook 2x tickets via .de geboekt.

    wat ik dan deed, is vóór de postcode NL zetten, dus in jouw geval

    NL-7591 DA

    en dan idd bij opmerkingen nog Nederland.

    succes, het gaat zeker goedkomen. veel plezier in CR!

  • Victor

    ik heb via mail bevestiging gekregen en daar stond ook het volgende:

    Für Rückfragen steht Ihnen Ihre Martinair N.V. Reservierung gerne zur Verfügung. Bitte beachten Sie, daß wir auf Flügen nach Costa Rica, Miami, Orlando und Cancun keine Papiertickets mehr verschicken. Sie bekommen von uns lediglich ein E-Tix.

    dus ik krijg automatisch een e-ticket en krijg dus niets thuisgestuurd dan gaat het toch goed?

  • Mike

    Precies Victor. Het is inderdaad een e-ticket en je krijgt niets thuisgestuurd. Het enige wat echt belangrijk is, dat de naam op je bevestiging precies overeenkomt met de naam in het paspoort.

    Veel plezier in Costa Rica.

    Valt niet mee hè, zo'n eerste keer dingen regelen.

    Maar het komt allemaal vast goed.

    Groetjes Linda.

  • Victor

    hoi Linda,

    je hoeft toch niet alle voornamen op de ticket te hebben neem ik aan?

    wat dat heb ik niet

    groet

    Victor

  • Mike

    Hoi Victor,

    Zo ver ik weet niet. Alleen de eerste voornaam. Wij hebben ze telefonisch geboekt bij Martinair.de, omdat ik eerst een optie wilde nemen, voordat ik definitief ging boeken. Dus dat zal wel goed zitten en bij ons hoefde ze ook alleen de eerste voornamen te weten, zoals ze in het paspoort staan.

    Voor ons wordt het ook de eerste keer naar Costa Rica. Maar verder hebben we al aardig wat gezien. Dus een e-ticket is ons niet vreemd.

    Hoelang gaan jullie?

    Groetjes Linda.

  • Aniek

    Beste allemaal,

    Ik heb al jullie berichtjes gelezen over het boeken van een ticket op martinair.de

    Ook ik zou graag op deze site onze ticktets boeken. Wij willen in mei gaan. Is er iets over te zeggen of je dan iets moet bijbetalen? En hebben jullie enig idee hoeveel die bijbetaling dan zou zijn?

    Ik hoop dat jullie antwoorden kunnen geven, zodat ik snel onze tickets kan boeken!

    Groetjes aniek

  • Mike

    Zo ver ik weet hoef je niets bij te betalen.

    Pas eind maart zijn we terug, dus kan ik je zeggen of het echt zo is.

    Maar ik zal heel raar staan te kijken als het zo zou zijn.

    Dan hadden ze daar bij mijn telefonische boeking toch wel iets over gezegd.

    De Duitse dame die ik aan de lijn had wilde me eerst wel doorverwijzen naar martinair amsterdam, maar hielp me toch heel vriendelijk. Toen ik zei dat de reden was dat ik met .de belde omdat dat goedkoper was, heeft zij niet gezegd dat we alsnog bij moesten betalen. Dus ik ga ervanuit dat het goed is zo.

    Groetjes Linda.

  • Wendy

    Ik zou ook graag boeken via martinair.de maar heb een beetje schrik aangezien ik niet zo goed duits kan.

    Daarbij komt dat mijn adres in België is. Zou dat een probleem geven? Moet ik bepaalde extra verzekeringen nemen?

    groetjes, wendy