Martinair - weer Bingo!

  • Paul

    Martinair, het is maar een weet:

    Gisteren vertrek:

    Datum Schema Vlucht Luchthaven Status Actueel

    28/02 14:00 MP 0645 San Jose Cancelled

    Vandaag:

    Datum Schema Vlucht Luchthaven Status Actueel

    01/03 11:15 MP 0646 San Jose Tomorrow 07:35

    Wat een dejá vu gevoel geeft dit….

    Groet,

    Paul

    (de oude)

  • rm

    Is het ook bekend wat de reden hiervan is?

  • Mike

    Met andere woorden een annulering en vertraging vluchten vanuit San Jose. Hoe zit het met de vluchten vanuit Amsterdam en Orlando naar San Jose?

    Gr. Linda

    Nog 1 week en dan komen wij eraan (als Martinair meewerkt).

  • Bart

    In augustus hadden wij 7 uur vertraging bij vertrek uit Amsterdam (ook Martinair). Heel vervelend maar komt dagelijks voor bij alle luchtvaartmaatschappijen om allerlei verschillende redenen.

    Een vliegtuig levert geld op als het vliegt, niet als het stilstaat. Dus de planningen zijn scherp en een kleinigheidje kan leiden tot vertragingen, die weer doorwerken in volgende vluchten. Er staat niet meteen een reservevliegtuig met bemanning klaar om zoiets op te vangen. Dan zou je ticket onbetaalbaar worden.

    We zullen ermee moeten leven……. er zijn ergere dingen…..

    Bart.

  • Rino Beugelsdijk

    Al een paar jaar vlieg ik niet meer met Martin air en dit bevalt prima.

    Delta is een leuk alternatief. Geen stres met douane en immigratie.

    Tijd genoeg om even wat te eten in Atlanta, dit met normale prijzen. . Als je boekt moet je in de gaten houden dat je niet in de laatste vlucht naar Sjo zit maar eentje eerder.

    Laat Martin je vakantie niet bederven.

    Rino

  • Paul

    Dag Bart,

    Natuurlijk zijn er ergere dingen. Dat zal niemand je bestrijden.

    Lange vertragingen door technisch onderhoud (heen acht uur terug zeven uur ) hadden we de laatste keer in november ook. Maar eind januari cancelde Martinair al een vlucht i.v.m technische problemen.

    zie http://www.prikpagina.nl/read.php?f=843&i=20037&t=20037

    Nu een maand later weer een vlucht gecancelled…

    Goed weer. Geen orkanen in Florida. Dus je houd je hart vast voor als dat wel het geval is.

    Groet,

    Paul

    (de oude)

  • Ruud en Odette

    Natuurlijk, er zijn ergere dingen dan vertragingen, maar het is zeker niet leuk als je vakantie later begint dan gepland, zeker niet als je relatief korte tijd in Costa Rica zal verblijven, als je tijd verliest op Schiphol. En ook nog eens de kans lopen dat een tour die je geboekt had voor de dag na aankomst niet zal halen, dat je huurauto er niet is omdat jij er niet was….

    Voor de accommodatiehouders rond de luchthaven is het ook al niet leuk: gasten die gereserveerd hebben en pas midden in de nacht aankomen, je moet er wel voor ze zijn. Of gasten die, door nog langere vertragingen, helemaal geen gebruik zullen maken van hun reservering, da's verlies van inkomsten.

    Kortom, er zijn ergere dingen, maar voor alle betrokken partijen is het behoorlijk vervelend, zeker als die vertragingen schering en inslag zijn.

    Ruud en Odette, Playas del Coco, Costa Rica

    www.smartmovecr.com

  • LaybackLuke

    09-05-2007

    En wederom:

    13:40 MP 0645 Miami Cancelled Details SMS, e-mail

    13:40 MP 0645 San Jose Cancelled Details SMS, e-mail

    Sinds een aantal weken houdt ik het vluchtschema van Martinair in de gaten daar ik zelf over een kleine 3 weken naar Miami vlieg (met Martinair dus)

    De frequentie van vertragingen is schrikbarend en als ik dit geweten had, had ik denk ik toch voor een alternatief gaan zoeken. Ok, die vliegen niet rechtstreeks, maar goed, dat is altijd nog beter dan 6 uur vertraging, of zoals vandaag, gewoon een cancelled vlucht!! Heel ons reisschema zou dan in de war komen…maar goed, van wie niet…