Martinair.de

  • Gipsy

    Het lijkt erop dat Martinair de duitse website inmiddels toch heeft geblokkeerd voor NLse boekers. Ik kan alleen kiezen voor verzending per post naar D /A /CH / DK/ PL/ CZ.

    Voor een e-ticket kan blijkbaar niet (meer?) gekozen worden.

  • Nicoline

    DAt zou heel jammer zijn!! Ik ga het meteen bekijken.

    Nicoline

    www.lagaritabedandbreakfast.com

  • tamara

    Hallo!

    Geen paniek, wij hebben gisteren nog geboekt bij martinair.de. We hebben als land Duitsland opgegeven en toen ging het wel goed. We hebben namelijk gewoon e-tickets gekregen dus adres maakt niet uit.

    Op de e-tickets staat ook geen adres aangegeven.

    Toen het mis bleek te gaan met onze creditcard hebben we ze in het engels een mailtje gestuurd en hadden vrijwel meteen engelstalig mailtje terug. Super goede service!

    Gewoon proberen dus nog even!

    Groetjes Tamara

  • aniek

    Hoi,

    Ook wij hebben geboekt bij martinair.de, ongeveer een maand geleden. Nederland stond er toen ook al niet bij, maar als je bij de opmerkingen nederland zet, is het geen probleem.

    Er staan veel berichten daarover op het forum. Daar staan voldoende andere positieve reacties.

    Succes

    Groetjes Aniek

  • Floris

    Stomme vraag misschien… maar wat maakt het uit als je via de duitse martinair site boekt???

  • Victor

    ja want het scheelt zo 150 euro per ticket

    je kan gewoon nog boeken met als land Duitsland aangeven

    en je krijgt via je mail je eticket!

  • mieke

    Via welke site boeken jullie dit eigenlijk? www.martinair.de. Lastig ik kan daar niet echt de tickets vinden.

    En vanaf waar vlieg je dan?

    Kan iemand me opweg helpen?aniek schreef:

  • Nicole

    Hoi,

    Kan iemand mij vertellen hoe lang het duurt voordat je de E-tickets krijgt. Ik heb zondag geboekt en wel direct een bevestiging gekregen maar ik heb de E-tickets nog niet ontvangen.

    Bedankt alvast

    Nicole

  • aniek

    Ik had ongeveer 2 of 3 dagen later de e-tickets.

    Via de site kun je naar zielgebiete(links boven in beeld), costa rica. Dan komt er rechts in het beeld een scherm waarmee je vluchten kunt boeken.

    Je vliegt vanaf Amsterdam.

    Succes!

  • Floris

    Hoe kan je via martinair.de de economy flexibel ticket boeken als bij de nederlandse site? Ik wil namelijk de mogelijkheid hebben een jaar weg te blijven.