Wie vertrekt er nog meer deze week?

  • P&C

    Nog 3 dagen en dan vertrekken we naar Costa Rica voor een maand. We hebben er ontzettend veel zin in en van de regen hier in Nederland hebben we wel genoeg gezien, op naar de warmte en zon :-) Wie vertrekt er nog meer deze week?

    Bedankt voor alle reacties van jullie, een geweldig forum om aan info te komen.

  • Monique

    Hallo,

    Ik vertrek morgen naar Costa Rica! Ik wil ook iedereen bedanken voor alle reacties en de nuttige info die ik op dit forum heb gelezen.

    Groetjes Monique

  • Joke en Wim

    Hallo P en C

    Wij vertrekken a.s. zondag naar Costa Rica. Wij mogen er drie weken blijven:-) We zijn erg nieuwsgierig naar het land.

    Groetjes Wim en Joke.

  • P&C

    Leuk, wie weet komen we elkaar wel ergens tegen :-)

  • Mike

    Wij vertrekken (ook) vrijdag. We zijn al echt aan het aftellen.

    Wie weet zien we jullie op schiphol.

    Wat zijn jullie plannen? Waar ga je heen, of staat dat nog niet vast?

    Groetjes Linda.

  • P&C

    Hoi Linda,

    Wij vliegen vrijdag met Martinair, jullie ook? We gaan eerst een paar dagen bijkomen in de buurt van San Jose bij Bed and Breakfast La Garita. We willen naar de Poaz vulkaan en PN Braulio Carrillo. Daarna willen we afzakken naar het Zuiden in de buurt van Uvita/Ojochal. Daarna via Manuel Antonio naar Montezuma. Daarna naar Monteverde en Arenal en via San Jose naar Puerto Viejo. In principe met het openbaar vervoer als dat tenminste allemaal gaat lukken en misschien een auto huren voor een paar dagen. We hebben alleen de eerste dagen vastgelegd.

    Wat zijn jullie plannen?

    Groetjes, P&C

  • Mike

    Hoi P & C,

    Waarschijnlijk lees je dit niet meer, maar voor het geval dat.

    Wij vliegen inderdaad ook met Martinair. Hebben 1 dag San Jose en daarna naar Tortuguero. Daarna 14 dagen een huurauto en de hotels zijn ook al geboekt. La Fortuna, Rincon de la Vieja, Monteverde, San Gerardo del Dota, Ojochal en Manuel Antonio. Laatste stuk met shuttle bus.

    Veel plezier en wie weet herkennen we elkaar.

    Gr. Linda.

  • P&C

    Hoi Linda,

    Hoe was jullie vakantie?

    Gr. P&C