waterfal

  • kathy

    Wie kan mij iets vertellen over de waterfal Nauyaka.

    Waar ligt hij precies en hoe ver in tijd is het vanaf San Jose?

    Zijn er nog meer waterfallen en zo ja waar?

    dank je

  • Anja&Otto

    De Nauyaca waterval ligt dicht bij het plaatsje Platanillo tussen San Isidro del General en Dominical, in het zuidwesten van Costa Rica. Het is met de auto een uur of 4 van San José. Je kunt er te paard naartoe vanaf de ingang aan de weg San Isidro - Dominical, je kunt er zwemmen en je krijgt bij die tour een typisch Costaricaans ontbijt en een lunch. In de buurt van deze waterval is ook nog een andere, Santo Cristo. Als je daar wilt komen moet je eerst vanaf de asfaltweg 7 kilometer een pad af rijden, van daar is het een uur lopen, en dan kom je bij een prachtige waterval, waar je ook kunt zwemmen.

    En er zijn op veel meer plaatsen watervallen. In het dorp waar wij wonen, Ojochal de Osa, is er ook één waar je naartoe kunt lopen. Niet zo heel groot, maar wel heel leuk.

    Veel plezier in Costa Rica

    Anja Geesink

    info@elmonofeliz.com

    www.elmonofeliz.com

  • kathy

    Dank je voor de tip !!

    Hoe ver zijn jullie vanaf san jose dowm town?

    gr kat

  • Anja&Otto

    Hallo Kathy,

    Stuur me even een mail op onderstaand adres, dan kan ik je verder inlichten.

    Groeten,

    Anja

    info@elmonofeliz.com

    www.elmonofeliz.com

  • Nicoline

    Hoi Kathy,

    Er zijn hier in de buurt, Central Valley (vliegveld), ook een aantal watervallen. Je hebt o.a. de watervallen van La Paz, deze liggen in een heel mooi park waar je allerlei vlinders, colibries, kikkers en slangen ziet.

    Er is zo veel moois vanuit hier te bekijken, Costa Rica is een prachtig land qua natuur, maar dat hoeft niemand je meer te vertellen natuurlijk.

    Groeten,

    Nicoline

    www.lagaritabedandbreakfast.com