Kan dit: rijden langs de kust van Nicoya begin september?

  • JoseL

    Hi,

    Ik heb nog een vraag… Het lijkt me mooi om langs de stranden van Nicoya te rijden met de auto. Volgens Google Maps kan het niet, volgens Bing Maps kan het wel. Het duurt wel even, maar het lijkt me gewoon de leukste route. Het idee is om 's morgens te vertrekken vanuit Tambor en te rijden tot we het zat zijn en dan ergens een hotel te zoeken, misschien in Nosara, of Samara, of nog eerder. (kaartje: klik hier) Maar ja, ik ken dit gebied nog niet. Is dit een plannetje dat bij voorbaat kansloos is omdat je door rivieren moet rijden over paden die in onze reisperiode niet begaanbaar zijn? We rijden dit in de eerste week van september.

    Ik ben benieuwd!

  • Anja en Otto

    Ik weet dat je vanaf Cabuya niet door kunt rijden naar Malpaís en Santa Teresa, dan moet je weer via Cóbano rijden. Hoe het verder naar het noorden zit weet ik niet precies, maar de weg schijnt niet bijster goed te zijn.

    Anja

    www.elmonofeliz.com

  • segers

    uit ervaring weet ik dat de rivieren op deze weg ,als het regent te diep zijn om met de auto door te rijden.

  • JoseL

    Helaas, ik hield er al een beetje rekening mee… wordt het toch de ‘officiële’ route over de andere kant van het schiereiland. Dank voor jullie reacties!

  • Otto

    huur een speedboot!

  • JoseL

    Goed idee !