Cabinas El Colibri47

  • Colibri

    Hallo iedereen,

    Cabinas El Colibri47 gaat zijn deuren sluiten, d.w.z. dat ik ga genieten van de leuke dingen die het leven te bieden heeft.

    Het betekent niet dat mijn vrienden/oud gasten niet meer welkom zijn, die blijven altijd welkom bij mij. Hetzelfde geldt voor mensen die graag een leuke op maat gemaakte rondreis willen doen, ook die blijven welkom. Het betekent wel dat mijn privé leven nu voorop staat en het belang van mijn gasten op de tweede plaats komt. Met andere woorden als ik andere dingen gepland hebt ben ik niet beschikbaar.

    Vanaf deze plaats wil ik iedereen bedanken voor de belangstelling en de vele leuke reizen die ik in de afgelopen 13 jaar gemaakt hebt. Mijn website blijft nog de nodige tijd bestaan, net als mijn email adres.

    Zoals ik altijd zei onder aan mijn reacties op de vele vragen die ik beantwoord heb op dit forum: Veel plezier in Costa Rica en nogmaals mijn dank aan de vele personen die mij bezocht heb in deze periode.

    Jan

    www.elcolibri47.com

  • Ruud en Odette, Costa Rica

    Beste Jan,

    We geven je groot gelijk! Ook jullie hebben slechts één leven en zelfs al woon je al in het paradijs, als je te weinig of geen gelegenheid hebt om daarvan te kunnen genieten, sámen, dan doe je het niet goed.

    We spreken uit ervaring als we zeggen dat de gastvrijheidsindustrie een heerlijk vak is. Je draagt immers bij aan de fijne herinneringen aan een geweldige vakantie, waar mensen nog jaren met plezier op terug kijken. Maar hoe fijn het ook is om gasten dát te kunnen bieden en hoe leuk het ook is om mensen als gasten te ontvangen en als vrienden uit te zwaaien, het kost soms erg veel tijd ten koste van je eigen leven. De gastvrijheidsindustrie is immers 24 uur per dag, althans, dat wordt er van je verwacht. Jullie hebben er nu voor gekozen om meer tijd voor jezelf beschikbaar te maken. Goede keuze!

    Geniet van de dingen om je heen, geniet van elkaar, geniet van je honden en geniet van de incidentele vriend/reiziger/gast die jullie ongetwijfeld zal blijven bezoeken.

    Diviértese !

    Groeten,

    Ruud en Odette, Playa del Coco, Costa Rica