Autohuur, welke maatschappij moet ik hebben?

  • Maartje

    Ook wij hebben via Peter van Dos Palmas een auto gehuurd. Wij vertrekken 4 aug.

    Pick up op vliegveld is geen probleem, auto straat volgende dag klaar!

  • marja

    Niet langer getwijfeld!!

    Gewoon huren Via Peter van DOS PALMOS.

    Zojuist zelf gereserveerd voor januari.

    Perfekt geregeld!!!! Prima condities.( Ook vergeleken met andere maatschappijen.)

    Duidelijke afspraken.

    Marja

  • yve

    Wij hadden een Jeep Bego gehuurd bij Thrifty via Peter van Dos Palmas, alles super geregeld, de auto werd zelfs thuis bij onze vrienden afgeleverd, zo'n half uur van het verhuurkantoor. Prijs voor 4 weken in clusief alle verzekeringen: +/- 1.000 Euro. We hebben een klein ongeluk gehad in Monteverde en 3 uur later waren ze er met een andere auto uit Liberia, helemaal super geregeld. Ook bij het inleveren op de luchthaven weer goed gegaan, geen gedoe over het ongeluk want we hadden alle verzekeringen. Superservice, volgende keer huren we weer op deze manier.

  • Christine

    Hoi allen,

    Bedankt voor de informatie!!

    Ik ga ermee aan de slag!

    Groeten Christine

  • William

    Wij gaan naar Costa Rica en willen een auto huren en met deze huurauto naar Nigaragua en Panama, om het weer in Costa Rica in te leveren.

    Kan dit?

    Of met je een andere auto hebben om deze landen in te komen.

    In totaal trekken we 2 weken rond in deze 3 landen.

    William.

  • Jostravels

    Nee, de auto mag niet de grens over. National kan de autohuur voor CR en Nicaragua in 1 transactie voor je regelen. Ze wachten je op aan de ene kant, helpen je de grens over naar de andere kant en daar staat dan de volgende medewerker met je volgende auto. Is ons goed bevallen…

  • william

    Maar ik moet dus van te voren doorgeven wanneer ik de grens over ga? En dat weet ik dus niet..

    Of zijn ze makkelijk en kun je dat een dag van te voren doorgeven?

    William.

  • yve

    Is dat niet heel druk 3 landen in 2 weken?

  • Jostravels

    Ja, je moet het wel echt bij boeking al vastleggen. Er is in Nicargua geen huurkantoor bij de grens dus ze moeten daar echt naartoe rijden om je op te wachten.

  • Jostravels

    Wij deden 2 landen in 3 weken en vonden dat heel goed te doen. Maar we hebben dan ook bewust niet alles van Costa Rica willen zien (alleen het midden en noorden) en niet alles van Nicaragua (alleen het zuiden). Ik had niet zonder Nicaragua gewild, omdat in Costa Rica de cultuur toch wel veel minder aanwezig is en ik dat juist zo leuk vind op vakantie. Na 2 weken in stille lodges in de prachtige natuur vonden wij het een verademing om weer eens met de locals tot 12 uur 's nachts in de kroeg te kunnen zitten. Wij vonden deze combinatie echt ideaal, maar ik betwijfel of ik het nog zo relaxed had gevonden als we in dezelfde tijd ook nog naar Panama hadden moeten rijden…